La Nostra Autoscuola
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

La Nostra Autoscuola Accedi

Centro Istruzione e Consulenza Automobilistica - Nautica - Aeronautica


Benvenuta a Dreamer

power_settings_newAccedi per rispondere
+3
maxwell
Carmageddon
zafira
7 partecipanti

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyBenvenuta a Dreamer

more_horiz
Il minimo che si possa fare è creare un apposito post per dare la benvenuta ad una nuova amica "Giorgia" che si è presentata con tanta grazia e semplicità e sopratutto tanta simpatia.

Io sono Matteo, sono istruttore (per disgrazia delle povere allieve) ma quando mi sono iscritto non sapendo che nik darmi e siccome sono anche un po corto di memoria, ho avuto la brillante idea di darmi quello della mia macchina,(zafira)così da non poterlo dimenticare e da allora mi tocca spiegare sempre che non sono una donna.
Benvenuta tra noi e spero tanto che sia tu ad avere tanta pazienza, perchè quì siamo una combricola di fuori di testa e di una infermiera brava e carina cen'era proprio bisogno, anche se siamo già circondati da ragazze meravigliose.


Nel fare gli onori di casa, approfitto per darti alcuni consigli per disticarti meglio in questa bolgia di disgraziati che frequentano quasi quotidianamente il forum.

C'è il Boss Mandry, lui è il capo di tutta questa baracca, ma in quanto tale è molto occupato e quindi bisogna lasciarlo stare. (fai finta che non ci sia)

Max, forse lo conosci già, ma è meglio lasciar stare anche lui, in questo periodo è anche abbastanza stressato e si stà riposando, lasciamolo riposare.

Poi c'è Caligola che ancora non conosci, che potrebbe starsene buono e tranquillo in Germania ed invece rompe le scatole a noi che stiamo quà, è molto antipatico e le ragazze del forum non riescono a sopportarlo, appena ti vedrà proverà a zomparti addosso, ma tu sii prevenuta e tienilo alla larga, mi raccomando non è un tipo raccomandabile.

PaperiNik è a Torino e lì stà bene, per cui non mi preoccuperei più di tanto.

Ce ne sono molti altri dei quali adesso mi sfuggono i nomi, ma ti consiglio di non dargli confidenza.

In conclusione l'unico con cui valga veramente la pena di avere a che fare, quello sono io, per cui non preoccuparti, rivolgiti pure a me tranquillamente, qualsiasi cosa tu abbia bisogno e vedrai che non ti pentirai.

Capìto Giorgia, ciao.

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Ho letto il suo post sull'altro topic; all'inizio credevo fosse una tua ex-allieva, ma vedo di no.

Comunque benvenuta!

Ultima modifica di Carmageddon il Ven 13 Mar 2009 - 13:05 - modificato 1 volta.

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
*cancellami*

Ultima modifica di Carmageddon il Ven 13 Mar 2009 - 13:04 - modificato 1 volta.

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
No credo sia un'allieva di Max, così pare di aver capito.

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Aaah, aspè aspè, l'hai scritto tu il primo post, m'ero confusa

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
zafira ha scritto:
No credo sia un'allieva di Max, così pare di aver capito.


magari....ma credo proprio che non sia allieva di nessuno No

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Anche io ero convinta fosse sua allieva! Veneta poi... Razz
Davvero carina, pensavo fosse la foto di un'attrice in qualche film marinaresco.... chissà perchè.... Very Happy

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Shiver ha scritto:
Anche io ero convinta fosse sua allieva! Veneta poi... Razz


Veneta poi cosa?anzi cossa?ora mi fai arrabbiare e scrivo in veneto,così emergiamo anche noi in questo mare di post in napoletano....di cui:no go capio gnente!
No la xe na me alieva,magari disevo....la saria massa bela par essare vera,te pare che se la fosse stà na me alieva la gavaria fata vegner chi?con Zaf sempre all'erta...ma gheto visto?el ghe ga dedicà un tred (potevo mica scrivere thread uh uh uh...)tuto par ela.....seto se la fusse chi ca digo mi......


Shiver ha scritto:
Davvero carina, pensavo fosse la foto di un'attrice in qualche film marinaresco.... chissà perchè.... Very Happy [/color]


scolta siver...(siver....uh uh uh)ma gheto visto come ca cuoto?(cuoto...uh uh uh...)te ghe volea tanto a dirme de fare copia incola de la scrita cuote e da metarla prima e dopo ogni frase?ma non te se mia che el dono de l'insegnamento el xe semplificar la spiegasion?!?!?
Beh ciao,te faria anca on complimento ma go paura desso ciò......

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
ringrazio tutti per il benvenuto,specialmente a matteo che è stato così gentile da farmi da cicerone del forum Smile ,non sono allieva di nessuno,la patente me la sono presa parecchi anni fà,scusate ho scritto veneta ma per essere più esatti sono di Padova.
grazie ancora per il vostro benvenuto macchinina

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
maxwell ha scritto:
Shiver ha scritto:
Anche io ero convinta fosse sua allieva! Veneta poi... Razz


Veneta poi cosa?anzi cossa?ora mi fai arrabbiare e scrivo in veneto,così emergiamo anche noi in questo mare di post in napoletano....di cui:no go capio gnente!
No la xe na me alieva,magari disevo....la saria massa bela par essare vera,te pare che se la fosse stà na me alieva la gavaria fata vegner chi?con Zaf sempre all'erta...ma gheto visto?el ghe ga dedicà un tred (potevo mica scrivere thread uh uh uh...)tuto par ela.....seto se la fusse chi ca digo mi......


Shiver ha scritto:
Davvero carina, pensavo fosse la foto di un'attrice in qualche film marinaresco.... chissà perchè.... Very Happy [/color]


scolta siver...(siver....uh uh uh)ma gheto visto come ca cuoto?(cuoto...uh uh uh...)te ghe volea tanto a dirme de fare copia incola de la scrita cuote e da metarla prima e dopo ogni frase?ma non te se mia che el dono de l'insegnamento el xe semplificar la spiegasion?!?!?
Beh ciao,te faria anca on complimento ma go paura desso ciò......


A Max...ma che t'avevo detto, scusa? La spiegazione io te l'ho data giusta, esattamente così...SUCON! asd

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
maxwell ha scritto:


Veneta poi cosa?anzi cossa?ora mi fai arrabbiare e scrivo in veneto,così emergiamo anche noi in questo mare di post in napoletano....di cui:no go capio gnente!



E' nu probblemm toje, te vuliss paragunà ai Napulitan, a nuje ce capisceno dint'a tutt'omunn, a te nun te capisce nisciuno, arap alluocchie caro Maxovello, faje o bravo guaglione..............e statte buon.

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
zafira ha scritto:
E' nu probblemm toje,


ah el xe on prpblema mio a....?e come pensito ca la capisa la "sognatrice"se te senti(traducimi "senti"e ti pago una cena di pesce...)a scrivare in napoletan?visto che la dixe de esser veneta....padovana po.....


zafira ha scritto:
te vuliss paragunà ai Napulitan, a nuje ce capisceno dint'a tutt'omunn,


infati no me paragono ai napoletani,ma proprio no.... Very Happy parchè semo mejo (e voi non c'avete la lettera "J"intanto....noi si...)in fin dei conti cossa "ciaveo" voaltri a napoli?Castel Nuovo?Castel dell'Ovo?il Palazzo Reale? Noaltri in Veneto ciavemo,ciavemo,ciavemo...e dopo...se tiremo su le braghe..!!!


zafira ha scritto:
a te nun te capisce nisciuno, arap alluocchie caro Maxovello, faje o bravo guaglione..............e statte buon.


a mi me capise chi ca ga da capirme,chialtri no volemo ca i ne capissa...e par quanto riguarda:"arap alluocchie..."beh,me riservo de rispondarte apena,apena.....ca go capio cossa casso ca vol dire... study

intanto rosega a vardar come ca cuoto mi....ciao sboron!!! lol!
ah,a la sognatrice me sa ca xe mejo ca te ghe parli in qualsiasi lengua ma no in veneto,son convinto ca la capissa piassè.... (LOL...."piassè"....gnanca Carma no la lo gavarà mai sentio....a Treviso... Very Happy

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Cossa xeo "piassè"? Padovan campagnoeo? Sgroppone

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
@Max

Io nun songo napulitano, songo pugliese, ma me sent miezzo napulitano.

Ma me piasce o dialett, me pisciono e canzun napulitan, ma no chelle da quattr soldi, chelle belle, che hann fatt la storia "io te vurria vasà", "dicitanciello vuje", "malafemmena", "quann mammt t'ha fatt" e tante altre.

E vuje che canzun tenite pe cantà alle femmine vostre?


A te pe te fa mparà a quotà, nartro poco ce vuleva o padre eterno, a me incece m'ha nsegnata la Shiver, e l'aggio capito subbito............ e capìto capatosta?

Ebbravo a Maxovello, lai ditta bbuona vuie ciavete, ciavete e stat senp a ciavà, nunn'avit capit nu cazz.

Nuie invece, nun ciavamm proprie niente, nuje facimm ammore, n'coppa a marechiaro, sotta a luna e sott'e stell, co e femmene chiù belle.

Statte buon e marracumanno trattame buona a Shiver, e nun me facenne n'cazzà, te stong avvisann parecchie volte, statt accort, mo nun t'oddich chiù.

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
<traducimi "senti"e ti pago una cena di pesce...

Vale anche per me la cena di pesce pagata se lo indovino??
asd asd

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Carmageddon ha scritto:
Cossa xeo "piassè"? Padovan campagnoeo? Sgroppone


ah ah,campagnoeo....te volevi dire campagno(l)o vero?noaltri da la bassa lo dixemo con la L mooorbidaaa,come in "amo(l)0,"sbrindo(l)o,tote(l)o ecc....a Padova sittà e Vicensa la L la sparise proprio:amoo,sbrindoo,toteo....
Ma tornemo indrio a "piassè"parchè visto ca te ghe studià anca glottologia a la universtà,saria proprio interesante capire da in dove ca viene stò "piassè",visto chel xè solo nostro,da la bassa che pì bassa no se pole....te dirò che xe pì Rovigo che Padova,infati a Padova e Vicensa no i lo conose par gnente,e i ne tole par el culo quando ca nemo in sittà e dixemo "piassè",si parchè lori i dixe:"de pì",capio cossa ca vol dire passè?:"di più..."damane piassè mama,"dammene di più mamma"o anca:"te si mejo a far l'amore de l'ultimo napoletan ca go vù...te me piaxi piassè..." Very Happy
Ma go on timore.....che "piassè"el gabia na radiceetimologica on poco meridionale....prova a scompore la parola e dime cossa ca vien fora....xe proprio vero che in Veneto ghemo ciapà da tuti,on poco qua e on poco là...
a revedarse....

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Shiver ha scritto:
<traducimi "senti"e ti pago una cena di pesce...

Vale anche per me la cena di pesce pagata se lo indovino??
asd asd


intanto qua so sto tred se parla solo el proprio dialeto....ti lo gheto?calcossa me dixe ca xe mejo ca no scometa con ti,par tri motivi,el primo el xe ca te podarissi anca saverlo,el secondo saria che par portarte fora bisogna domandar el nula osta a calchedun me sa....e me sa che no el me lo da....el terso,beh el terso xe che te si massa xovane par vegner fora con mi...calchedun podaria aver da dire,vinti ani de diffarensa ciò....anzi seto cossa?"PIASSE'"de vinti!!! dho
dime cossa che vol dire "te senti a provocarme dai..."

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
maxwell ha scritto:
Shiver ha scritto:
<traducimi "senti"e ti pago una cena di pesce...

Vale anche per me la cena di pesce pagata se lo indovino??
asd asd


intanto qua so sto tred se parla solo el proprio dialeto....ti lo gheto?calcossa me dixe ca xe mejo ca no scometa con ti,par tri motivi,el primo el xe ca te podarissi anca saverlo,el secondo saria che par portarte fora bisogna domandar el nula osta a calchedun me sa....e me sa che no el me lo da....el terso,beh el terso xe che te si massa xovane par vegner fora con mi...calchedun podaria aver da dire,vinti ani de diffarensa ciò....anzi seto cossa?"PIASSE'"de vinti!!! dho
dime cossa che vol dire "te senti a provocarme dai..."


Vabbè, allora per non dar adito a chiacchiere mi accontenterò di un vaglia col costo della cena.... asd
Max, se ti ho chiesto se vale anche per me la proposta, è perchè so cosa vuole dire... ti ricordo che il mio dialetto è inflazionato di termini meneghei.........
te te senti= ti siedi.....

lol!

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
A me "piassè" ricorda il francese....
Da noi "par piasè" vuol dire "per piacere".... Very Happy

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
[quote="Shiver]
Vabbè, allora per non dar adito a chiacchiere mi accontenterò di un vaglia col costo della cena.... asd"]!:[/quote]

le ciaciare no le ferma nessun,te lo se vero?specie quele de le persone vode.....el vaglia te vorissi.....mah,"vaglia"ti se saria el caso che te pagasse na scomessa coi vili schei,te porto fora e che se sbora tutti......(el termine pare forte ma xe proprio de uso corente anca in posti e persone a modo..."ma sborate..""chel se sbora...) ((el fa on poco schifeto però...))



[quote="Shiver]Max, se ti ho chiesto se vale anche per me la proposta, è perchè so cosa vuole dire... ti ricordo che il mio dialetto è inflazionato di termini meneghei.........
te te senti= ti siedi..... [/color]
lol![/quote]

ma scolta siver,te pare che se fusse sta cussi fasile gavaria scomesso na sena de pesse?varda te vojo iutare parchè te me piasi,ehm...te me si simpatica...:"te senti"el xe na variante locale del pì conossù "te seiti"che a so volta el xe on "false friend" cioè con el verbo "sentarse"non centra proprio on casso...na guglada e te lo scopri fasile fasile....
scolta,ma cossa gheto che te senti(seiti)ciapar rafredori e male in gola?dormito desquerta brigante?come steto oncò?(no inquò me racomando... Evil or Very Mad

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Caro Max, noto che continui a postare come ai vecchi tempi........ te so proprio sensa speransa.... asd
Ah, quindi ho toppato...mmmmmm....
Allora...vediamo..forse "senti" vuol dire "continui"..? Go ciapà ben stavolta?
E invece sai cosa vuol dire "frut"? Te ritorno indrio la sena se te lo sa....

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Guglata? No no caro, non mi piace giocare sporco.... ci devo arrivare....

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Go el rafredor parchè a scuola i lo ga tuti...ma propio tuti... go tegnuo bota un mese, ma poi lo go ciapà belo tosto...stanote no ai dormit par gnent... me soi sveada almanco sinque volte..... Sad

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Shiver ha scritto:
A me "piassè" ricorda il francese....
Da noi "par piasè" vuol dire "per piacere".... Very Happy


siver,no schersar col dialeto che voaltri a Pordenon da fare casini e inciuci con la lengua de chialtri si campioni... Evil or Very Mad no confodare le do "esse"de "piassè"che se pronuncia _dura_come in tel Talian "andasse" "matasse""sasso" o traslitterando come in "far da sè"con la "esse"morbida de "par piasè"che se pronuincia morbida come in "osare""dosare"ecc...
toh te dedico anca on video con dela bela musica,el se intitola:"Piassè levo Piassè me sbrego"
https://www.youtube.com/watch?v=tSbPFp7kLh4

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
Ma quando dicevo che piassè mi ricorda il francese, intendevo con la s dura....... Rolling Eyes

descriptionBenvenuta a Dreamer EmptyRe: Benvenuta a Dreamer

more_horiz
privacy_tip Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.
power_settings_newAccedi per rispondere